יום ראשון, 27 בינואר 2013

נמצא עבורך את המחירים הטובים ביותר למלונות ב-פואנטה אלטו, צ'ילה

פואנטה אלטו, צ'ילה

פואנטה אלטו

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בפואנטה אלטו עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 10 מתוך 17

Chileapart

Merced 562, Oficina 818-A, סנטיאגו, צ'ילה

בדירות נופש Chileapart תמצאו בריכה פנימית, אינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף מעלית. דירות הנופש ממוקמות בסמוך לכל האטרקציות שלסנטיאגו יש להציע.

שרותי דירות הנופש כוללים קונסיירז', מרכז עסקים ושירותי כביסה. בChileapart פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. בנוסף יש מכולת בתוך שטח דירות הנופש.

בדירות הנעימות של Chileapart תמצאו מטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיית פלזמה/ LCD. הדירות כוללות במרפסת, כספת ופינת אוכל בחדר ולנוחותכם דירות הנופש מציעות גם שירות חדרים לנוחות האורחים.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מודרני ואווירה נעימה. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי הדירות נופש מידי יום.

אתרים תירותיים רבים ופופולריים נמצאים במרחק הליכה קצר מדירות הנופש. סיורים מודרכים והזמנות לנסיעות ניתן לארגן דרך דוכן ההזמנות של דירות הנופש.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מתקני כושר, סולריום, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, כספת, שירותי כביסה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 11 ביקורות אורחים
מתוך 2 ביקורות על נוחות החדרים, 2 אמרו שהחדרים היו נוחים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות

Apart Hotel Innova Suites

בדירות נופש Apart Hotel Innova Suites יש בריכה (בעונה), אינטרנט אל- חוטי חינם, ומעלית. דירות הנופש ממוקמות בסמוך למקומות המעניינים שלסנטיאגו יש להציע.

Apart Hotel Innova Suites מציע המרת מטבע זר, קונסיירז' ומועדון כושר. אם הינכם מעוניינים לשמור על כושר בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המאובזר והמיקצועי. הצוות בדוכן הקבלה ישמח לעזור בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות בדירות נופש.

הדירות הנוחות בApart Hotel Innova Suites מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, מרפסת וכספת. כל דירה כוללת בין השאר מיקרוגל, מכונת כביסה ומקרר.

כללי

מיזוג אוויר, מקרר, מיקרוגל, טלוויזיה, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מתקני כושר, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', מעלית, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, השכרת אופניים, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Urbana Street

Nueva de Lyon 0170, Providencia, Providencia, סנטיאגו, צ'ילה

בדירות נופש Urbana Street תמצאו מסלול גולף, בריכה, ומעלית. Urbana Street ממוקם במתחם הפופולרי Providencia , סמוך למסעדות ולמקומות בילוי רבים.

שרותי דירות הנופש כוללים מועדון כושר, מכבסה ואינטרנט אל- חוטי חינם. אם הינכם רוצים לשמור על שיגרת אימונים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המאובזר והמיקצועי. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בסנטיאגו ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

הדירות מאובזרות בקפידה על מנת להבטיח שהייה נוחה במיוחד ומכילות מקרר, טלוויזיית פלזמה/ LCD ומרפסת פרטית. הדירות כוללות במיקרוגל ולנוחותכם דירות הנופש מציעות בנוסף שירות חדרים לרווחת כלל האורחים.

הבר של Urbana Street מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

Urbana Street נמצא לנוחותכם קרוב למיתחם הקניות של סנטיאגו. אתרים תירותיים מגוונים ופופולריים ממוקמים במרחק של מספר דקות הליכה מדירות הנופש.

כללי

שירות חדרים, מקרר, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, טיולים מודרכים, מתקני כושר, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


LDService Departamentos Amoblados

Santo domingo 736 , Centro, סנטיאגו, צ'ילה

דירות הנופש הפופולריות ממוקמות באזור מרכזי ופופולרי והיא במרחק הליכה קצר אל Metropolitan Cathedral of Santiago, Chilean Museum of Pre-Columbian Art וParque Forestal. המרחק למרכז העיר סנטיאגו הוא רק 10 דקות נסיעה.

הדירות הנוחות בLDService Departamentos Amoblados כוללים טלוויזיה, כבלים / לוויין ומקרר.

LDService Departamentos Amoblados נמצא באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של סנטיאגו. הLDService Departamentos Amoblados נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל Chile University, La Moneda Palace וUniversity of Chile.

כללי

מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

שירותי כביסה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


InterSuites Downtown

Monjitas 744, סנטיאגו, צ'ילה

דירות הנופש המודרניות נמצאות כ-10 דקות הליכה מתחנת Santa Lucia Metro Station, הדירות הינן ממוזגות עם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. המרחק למרכז העיר סנטיאגו הוא רק 10 דקות נהיגה.

InterSuites Downtown מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, מסלול גולף ובריכה. בדירות נופש יש הסעות אל וממרכז העיר, אינטרנט אל- חוטי חינם ומרכז עסקים. בתוך שטח דירות הנופש יש גם כספומט.

בדירות המרווחות של InterSuites Downtown תיהנו מפינת קפה ותה, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וחדר אמבטיה פרטי. הדירות מאובזרות מטבח המצויד במיקרוגל ומקרר. האמבטיה כוללת מגבות ומייבש שיער.

בבר של InterSuites Downtown תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה מודרנית. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום וניתן גם להזמינה ישירות לדירה וליהנות ממנה בפרטיות. את יתר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממבחר המסעדות הנמצאות בשכנות.

דירות הנופש נמצאות כ-10 דקות הליכה אל Parque Forestal וChilean Museum of Pre-Columbian Art, בעוד Chile University, Pontifical Catholic University of Chile וUniversity of Chile במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. Metropolitan Cathedral of Santiago נמצא בסביבה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, ארוחת בוקר בחדר, חדרי עישון, מזרנים עם ריפוד עליון

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, קזינו, טיולים מודרכים, מגרש גולף (באזור), מגרש משחקים, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, כספת, כספומט, שירותי כביסה, חנויות, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם קיים חניון בתשלום. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Alto Santa Maria Hotel

Alto Santa Maria Hotel ממוקם באזור התיירות והקניות המפורסם של העיר. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר סנטיאגו.

Alto Santa Maria Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, בריכה ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף תמצאו שירותי כביסה, שרות ניקוי חדרים מידי יום וכספת. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בסנטיאגו ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Alto Santa Maria Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מטבחון, טלוויזיה וכבלים / לוויין. חדרי האמבטיה הפרטיים כוללים מייבש שיער, מגבות ומקלחת. החדרים הממוזגים כוללים כספת, פינת קפה ותה ומרפסת.

המלון ממוקם בRecoleta, והוא מהווה בסיס נהדר בזמן השהייה בסנטיאגו. Alto Santa Maria Hotel מוקף במגוון מסעדות ובתי קפה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, סולריום, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, משק בית, כספת, שירותי כביסה, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Marilu's Bed and Breakfast Hostel

246 Rafael Cañas Street - Salvador Subway- Providencia, Providencia, סנטיאגו, צ'ילה

הbed and breakfast ממוקם בProvidencia, מוקף מבחר גדול של מקומות לאכול, לשתות ולבלות,. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר סנטיאגו.

בbed & breakfast יש אינטרנט אל- חוטי חינם, המרת מטבע זר וקבלה הפועלת 24 שעות. בMarilu's Bed and Breakfast Hostel ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. הצוות של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בסנטיאגו ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומכילים כבלים / לוויין, פינת קפה ותה וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים מכילים מכונת קפה, מיקרוגל ומקרר ולנוחותכם הbed and breakfast מציע גם שירות חדרים. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

Marilu's Bed and Breakfast Hostel ממוקם באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של סנטיאגו. University of Chile, Metropolitan Cathedral of Santiago וChilean Museum of Pre-Columbian Art נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, מכונת צילום , שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Rent A Home Lyon

בדירות נופש Rent A Home Lyon יש בריכת שחייה, הסעות חינם אל ומשדה התעופה, ובנוסף מעלית. Rent A Home Lyon ממוקם במתחם התוסס Providencia , קרוב למסעדות ולמקומות בילוי רבים.

Rent A Home Lyon מציע מרכז עסקים, קבלה הפועלת 24 שעות ואינטרנט אל- חוטי חינם. אם הינכם מעוניינים לשמור על כושר בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המודרני והמיקצועי. הצוות המקצועי בדוכן הקבלה זמין עבורכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן שהייתכם.

דירות הנופש Rent A Home Lyon מציעות יחידת דיור מאובזרת עם מטבח ומכבסה. בין השאר, תמצאו בדירות טלוויזיה, כבלים / לוויין ומרפסת. הדירות הממוזגות כוללות כספת, מיני בר ופינת קפה ותה.

בRent A Home Lyon יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. דירות הנופש מציעות גם ארוחת בוקר מידי יום.

Rent A Home Lyon ממוקם באופן אידיאלי קרוב למיתחם הקניות של סנטיאגו. באזור תמצאו הרבה אטרקציות תיירותיות.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת

פעילויות

חדר כושר, מתקני כושר

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, טקסים, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 22 ביקורות אורחים
מצאנו 5 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 1 אמרו להמנע מכך
מתוך 6 ביקורות על הצוות, 6 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
7 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 7 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
2 אורחים ציינו את אפשרויות הקניות בביקורתם, 2 אמרו שהן היו די טובות
מצאנו 2 ביקורות שאמרו הנוף לעיר היה יוצא מהכלל
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

HDS Chile - Hotel Don Santiago

Fernando Manterola 0550, Providencia, סנטיאגו, צ'ילה

HDS Chile - Hotel Don Santiago מציע מכון יופי, קבלה הפועלת 24 שעות ואינטרנט אל- חוטי חינם. בין השאר תמצאו במלון ניקוי יבש, כספת ושירותי כביסה. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה זמין עבורכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו במשך שהייתכם.

החדרים הנוחים בHDS Chile - Hotel Don Santiago כוללים טלוויזיית פלזמה/ LCD, טלפון וכספת. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה נעימה. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בסמוך למלון.

המלון ממוקם בProvidencia, והוא מהווה נקודת יציאה מושלמת בזמן השהייה בסנטיאגו. הסעות אל ומנמל התעופה מופעלות מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, טיולים מודרכים, טרקלין, מסאז'

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, כספת, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-10:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Bellavista Home Bed & Breakfast

Capellan Abarzua 143, Barrio Bellavista, Providencia, סנטיאגו, צ'ילה

ה-bed & breakfast המשפחתי והחם נמצא בProvidencia של סנטיאגו, הוא מציע תמורה נאה לכסף כמו גם אינטרנט אלחוטי בחינם. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר סנטיאגו.

Bellavista Home Bed & Breakfast מציע חדרים נוחים, מרכז עסקים, ספריה וקבלה הפועלת 24 שעות. שרותים נוספים שהמלון מציע כוללים טראסה וחדר טלוויזיה. הצוות של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בסנטיאגו ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

החדרים המודרנים בBellavista Home Bed & Breakfast מכילים חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה.

באספרסו בר של ה-bed and breakfast תוכלו לשבת בנחת עם קפה או תה ולהנות מארוחה קלה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים באזור לbed & breakfast. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדרים ולהנות ממנה בנינוחות ובפרטיות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מכונת צילום , שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-10:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Intiwasi Hotel

Josue Smith Solar 380, Providencia, סנטיאגו, צ'ילה

המלון ממוקם בProvidencia, מוקף מבחר גדול של מסעדות ובתי קפה,.

מתקני המלון כוללים מכבסה, כספת ואחסון מזוודות. במלון יש חנייה מאובטחת, דוכן השכרות רכב ושירות הזמנת כרטיסים. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שIntiwasi Hotel מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

בחדרים המרווחים של Intiwasi Hotel תיהנו ממטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים מכילים חדר אמבטיה פרטי, כספת ומרפסת פרטית ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. לרשותכם אינטרנט בחינם.

Intiwasi Hotel ממוקם באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של סנטיאגו. מרכז העיר סנטיאגו ממוקם במרחק 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, ביליארד

שירותים

שרותי אירועים, כספת, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח

Lobato Apart Hotel

Pedro De Valdivia 263, Providencia, סנטיאגו, צ'ילה

בין אם אתם נהנים מקניות או מחיי לילה, אתם תאהבו את Lobato Apart Hotel, הממוקם באזור הנימרץ- Providencia.

דירות הנופש מציעה קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. בדירות נופש תמצאו מועדון כושר ומכבסה. הצוות בעמדת הקבלה ישמח לעזור בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות בדירות נופש.

בדירות המרווחות של Lobato Apart Hotel תמצאו כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח ומטבחון. הדירות מכילות מטבח המצויד במכונת קפה, מיקרוגל ופינת קפה ותה. הדירות הממוזגות כוללות מרפסת, חדר אמבטיה פרטי וכספת.

באזור הסובב את דירות הנופש יש מבחר של בתי קפה ומסעדות. מרכז סנטיאגו נמצא במרחק 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

חדר כושר, מתקני כושר

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

קיים חניון בתשלום.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Trivento Apparts

Huerfanos 547, סנטיאגו, צ'ילה

בדירות נופש Trivento Apparts תמצאו חדר כושר, בריכה פנימית, ומעלית. המרחק למרכז העיר סנטיאגו הוא רק 10 דקות נסיעה.

Trivento Apparts מציע קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי כביסה וחדרי דיונים. דירות הנופש מספקות חיבור לאינטרנט אלחוטי.

בדירות המרווחות של Trivento Apparts תמצאו מטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. כל דירה מכילה גם מטבח מאובזר, פינת קפה ותה וכספת.

מיקום דירות הנופש אידיאלי עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק קצר. השהיה בTrivento Apparts תבטיח לכם מיקום אידיאלי בסמוך לחיי הלילה התוססים של סנטיאגו.

כללי

מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, מתקני כושר, בריכה מקורה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, משק בית, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Torre Tagle Departamentos Amoblados

Huérfanos 574, סנטיאגו, צ'ילה

בדירות נופש Torre Tagle Departamentos Amoblados תמצאו ג'קוזי, בריכה, ובנוסף מעלית. המרחק למרכז העיר סנטיאגו הוא רק 10 דקות נסיעה.

Torre Tagle Departamentos Amoblados מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, חדרי דיונים ואינטרנט אל- חוטי חינם. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בסנטיאגו ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

מצויידות בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, בדירות תמצאו מרפסת, טלוויזיית פלזמה/ LCD ומקרר. כל דירה מציעה גם מגהץ ומיקרוגל.

המיקום במרכז אזור הבילויים של סנטיאגו מבטיח מגוון מסעדות מצוינות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. דירות הנופש מציעות חניה בתשלום ובנוסף אפשר להזמין הסעות אל ומנמל התעופה.

כללי

מיזוג אוויר, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סיוע רפואי זמין, סאונה, ג'קוזי, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, משק בית, חדרי דיונים, שירותי כביסה, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

קיים חניון בתשלום. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Ventana Sur Hostal

Claudio Arrau 0340, Providencia, סנטיאגו, צ'ילה

באכסניה Ventana Sur Hostal יש אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות. היא נמצאת לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר סנטיאגו.

Ventana Sur Hostal מציע שירותי כביסה, כספת וניקוי יבש. הצוות של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בסנטיאגו ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

בחדרים המרווחים של Ventana Sur Hostal תיהנו מכספת, מרפסת ומטבחון. בכולם תמצאו חדר אמבטיה פרטי.

האכסניה נמצאת בProvidencia, והיא מהווה , בזמן השהייה בסנטיאגו. אורחי ההאכסניה נהנים מחניה ללא תשלום.

כללי

מטבחון, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, גינה, סולריום, בריכה חיצונית

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, כספת, שירותי כביסה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Terra Extremus Hostel

Vicuna Mackenna 38, סנטיאגו, צ'ילה

האכסניה ממוקמת בProvidencia, אזור פופולרי בקרב תיירים וקרוב לPontifical Catholic University of Chile וChile University. היא ממוקמת לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר סנטיאגו.

באכסניה תמצאו טראסה, שטח פיקניק וברביקיו ואינטרנט אל- חוטי חינם.

בחדרים הנוחים של Terra Extremus Hostel תיהנו מטלוויזיה וכבלים / לוויין.

בסביבת Terra Extremus Hostel תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. Parque Forestal וAcademy of Christian Humanism University נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהאכסניה.

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, אזור/שולחנות פיקניק

שירותים

אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Atacama Student House

Condell 857, Nunoa, סנטיאגו, צ'ילה

בחדרים המרווחים של Atacama Student House תמצאו מטבח מאובזר וטלפון.

המקום ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Chile University ופחות מעשר דקות נסיעה אל Chilean Museum of Pre-Columbian Art, Metropolitan Cathedral of Santiago וLa Moneda Palace. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי קומודורו ארטורו מרינו בניטז מן המקום הוא רק 40 דקות ברכב.

שירותים

שירותי כביסה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hostal Casa Club La Reina

Axel Munthe 7710, La Reina, La Reina, סנטיאגו, צ'ילה

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד האכסניה תמצאו גם את Fundacion Educacional Santiago College, Parque Arauco Mall וColegio San Agustin. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי קומודורו ארטורו מרינו בניטז מן האכסניה הוא רק 50 דקות באוטו.

כללי

מסעדה

פעילויות

גינה

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


KV Travel Chile

Francisco Antonio Encina #1781, Providencia, סנטיאגו, צ'ילה

דירות הנופש המודרניות ממוקמות כ-10 דקות הליכה מתחנת Manuel Montt Subway Station, הדירות הינן ממוזגות עם טלפון, טלוויזיה וכספת. KV Travel Chile ממוקם במתחם הפופולרי Providencia , סמוך למסעדות ולמקומות בילוי רבים.

KV Travel Chile מציע סאונה, קונסיירז' ובריכת שחייה. אם הינכם רוצים לשמור על שיגרת אימונים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המאובזר והמיקצועי. בנוסף יש בנק בתוך שטח דירות הנופש.

נמל התעופה הבינלאומי קומודורו ארטורו מרינו בניטז נמצא במרחק קצר של 40 דקות נסיעה במכונית. במרחק חמש דקות הליכה תמצאו את התחנה Pedro de Valdivia Metro Station.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה, מתקני כושר

שירותים

קונסיירז', משק בית, המרת מט"ח, כספת

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Luz Azul Hostel

Moneda 2350, Barrio Brasil, סנטיאגו, צ'ילה

החדרים המרווחים בLuz Azul Hostel מכילים מטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיה. בין השאר, תמצאו בחדרים מטבח מאובזר, פינת קפה ותה ומרפסת. בנוסף הינכם מוזמנים לנצל את האינטרנט אלחוטי ולהישאר מעודכנים במהלך חופשתכם.

האכסניה ממוקמת במרחק חמש דקות נסיעה אל Central University of Chile ופחות מעשר דקות נסיעה אל Chile University וO'Higgins Park. הLuz Azul Hostel נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל La Moneda Palace, Metropolitan Cathedral of Santiago וChilean Museum of Pre-Columbian Art.

כללי

מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hostal Karukinka

Europa 2176, Providencia, סנטיאגו, צ'ילה

האכסניה ממוקמת בProvidencia, רק חמש דקות הליכה מUniversity of Informatics Sciences.

באכסניה תמצאו מועדון כושר, אחסון מזוודות ואינטרנט אל- חוטי חינם. אם הינכם רוצים להישאר אקטיביים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המאובזר והמיקצועי. הצוות בעמדת הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות באכסניה.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hostal Karukinka מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה וכספת.

האכסניה ממוקמת במרחק חמש דקות נסיעה אל Colegio del Verbo Divino ופחות מעשר דקות נסיעה אל Chile University. Fundacion Educacional Santiago College גם כן בקירבת מקום.

כללי

טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

חדר כושר, גינה, מתקני כושר, משחקי וידאו

שירותים

כספת, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Castillo Surfista Hostel

Calle Maria Luisa Santander 0329, Providencia, סנטיאגו, צ'ילה

ההאכסניה נמצאת בProvidencia, מרחק 5 דקות הליכה מAcademy of Christian Humanism University. היא ממוקמת לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר סנטיאגו.

שרותי האכסניה כוללים שטח פיקניק וברביקיו ואינטרנט אל- חוטי חינם.

בחדרים המרווחים של Castillo Surfista Hostel תמצאו כספת ומרפסת.

הבר של Castillo Surfista Hostel מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף, האכסניה מגישה ארוחת בוקר יומית.

האכסניה ממוקמת במרחק חמש דקות נסיעה אל Metropolitan Cathedral of Santiago ופחות מעשר דקות נסיעה אל Mapocho Cultural Center. הCastillo Surfista Hostel נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל Pontifical Catholic University of Chile, Chile University וParque Forestal.

כללי

מקלחת, אזור/שולחנות פיקניק

שירותים

כספת, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Casa de Triana

Vina del Mar 15, Providencia, סנטיאגו, צ'ילה

הbed and breakfast ממוקם בProvidencia, במרחק עשר דקות הליכה Chile University וPontifical Catholic University of Chile. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר סנטיאגו.

בCasa de Triana תמצאו מגוון רחב של מתקנים ושרותים מודרניים אשר יאפשרו לכם להנות מכל רגע, בין השאר תמצאו שם צוות ואינטרנט אל- חוטי חינם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Casa de Triana מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מטבחון וטלוויזיה. הם כוללים מיקרוגל וארונות.

Casa de Triana נמצא באופן אידיאלי קרוב לאזור הקניות של סנטיאגו. במרחק הליכה של כ-20 דקות נמצאים Parque Forestal וAcademy of Christian Humanism University.

כללי

מסעדה, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, מגבות, מקלחת

שירותים

שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Gato Verde Bed and Breakfast

Carrera Pinto 1905, Nunoa, סנטיאגו, צ'ילה

הbed and breakfast ממוקם בÑuñoa, והוא מהווה בסיס נהדר בזמן השהייה בסנטיאגו. הנסיעה אל Fundacion Educacional Santiago College, Chile University וO'Higgins Park לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

מקלחת

פעילויות

גינה

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Casa Mosaico Hostel

Loreto 109, Recoleta, סנטיאגו, צ'ילה

האכסניה ממוקמת בRecoleta, במרחק הליכה קצר Parque Forestal. היא נמצאת לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר סנטיאגו.

Casa Mosaico Hostel מציע קונסיירז', בריכת שחייה ואינטרנט אל- חוטי חינם. באכסניה יש אחסון מזוודות, טראסה ולוקרים לציוד סקי. הצוות של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בסנטיאגו ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

כל החדרים המודרניים של Casa Mosaico Hostel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין וטלוויזיה.

בCasa Mosaico Hostel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בסמוך לאכסניה. בנוסף, האכסניה מגישה ארוחת בוקר מידי יום.

נמל התעופה הבינלאומי קומודורו ארטורו מרינו בניטז ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. האכסניה נמצאת במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Metropolitan Cathedral of Santiago, Chile University וChilean Museum of Pre-Columbian Art.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, בית קפה, אזור/שולחנות פיקניק

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מועדון לילה, ריקוד, סולריום, משחקי וידאו

שירותים

קונסיירז', משק בית, שירות השכמה, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מחשב, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00




hotels-seeker.com , פואנטה אלטו בתי מלון, פואנטה אלטו, מלונות בפואנטה אלטו, פואנטה אלטו דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בפואנטה אלטו, פואנטה אלטו - ביקורות אורחים , פואנטה אלטו - תמונות של בתי מלון

פואנטה אלטו: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Puente_Alto_10.htm
צ'ילה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Chile.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה